Förberedelser

På Lördag har vi namnkalas för lilla fisen. Så hela veckan består av diverse förberedelser.

Hade det varit för ett år sedan, dvs utan barn, och det hade varit förberedelser inför ett annat slags kalas. Ja se då hade man kanske på sin höjd börjat på torsdag. Men nu serrö att det går inte när man har en liten. Inte ens när man är två hemma.

20120730-181655.jpg

Inbjudningarna har i alla fall gått ut. Beställda HÄRIFRÅN!

Och idag bakas det.

20120730-181851.jpg

2 reaktioner på “Förberedelser

  1. Vi ska ha kalas för vår grabb om en månad och vi har skickat inbjudningskort som jag gjorde på samma sida :) Skulle vara kul att se mer vad ni gör på ert kalas för att få lite inspiration! Jag har tänkt pajer och sallad, tårta, cupcakes och cakepops, ballonger, flaggirlander och pompoms och kanske en tipspromenad. Men jag har inte börjat fixa nåt än, så vi får väl se vad som hinns med! :) Jag är inte så bra på det här med planering, och inte är det lättare med en liten!

    • Jag ska göra mitt bästa för att fota My’s kalas så du kan få bra inspiration. Men tyckte det lät skitbra det du skrev. Cakepops kanske jag hinner med oxå :)

Kommentera

