Välkommen vecka 35

En vecka närmre the big day! Idag var tanken att jag och mitt söta fadderbarn + mamma skulle gå och titta på lammen och grisarna samt fika på Vallarna. Men regnet kom ifatt oss, så fick gå hem igen. ;(

Sover fortfarande väldigt bra, när jag väl somnar. Läser jag inte om förlossningar eller surfar bäbisgrejer, så funderar jag på allt som hör därtill. Om hur jag vill ha det när värkarna väl kommer igång osv.

Livet nu är på topp och ser fram emot allt skoj som händer framöver med kalas, middagar, PÅSK och att få färdigställa allt inför bäbisen. Ni vet, bädda spjälsängen, få hem vaggan, packa väskan och bocka av mina listor en efter en.

Magen i köket

Tipsar om en bra animation som visar hur mycket plats ungen tar i magen. Kolla in här hur lite utrymme de inre organen ges. Nu kanske din partner förstår om du ibland råkat fisa i soffan! Haha!

Bäbis i vecka 35.

En kommentar

Lägg till din →

  1. FIn magen :-) Kikade in sidan och vad häftigt! hihi

    Lycka till hos barnmorskan i morgon!

Lämna en kommentar